Dubbelpass

Kom till gymmet och fick plats på bägge passen jag bokat mig som reserv på. Jaha, jaja, var bara att köra dubbelpass sådär på en söndag då :)

Först var det en timme MRL, oh I loved it. Blir sällan svettig men här var det full fart i en timme, ingen vila där inte. Sjukt gött kondispass! Kommer göras fler gånger.

Efter detta följde en halvtimme CX, bra pass för att stärka upp mage och rygg och hållning. Brukade tycka dessa passen var grymma men tror jag tränat min mage för mycket för det är inte så stor utmaning längre. Föredrar coreball framför detta. Men just direkt efter ett annat pass så var en halvtimme detta perfekt ;)

Nästa träning är tisdag - coreball! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0