Gårdagen...

Kvällen igår började som sagt med lite bubbel hemma hos mig innan vi tog bussen till stan. Basse hade ingen aning vart jag bokat bord så lite nervigt att det skulle bli fel var det allt...

Bordet var iaf bokat på Bitter, en restaurang på Linnégatan, känt för sina strawberrie daquaries med riven vit choklad. Vi började självklart med en drink när vi kollade menyn och till min glädje ville han äta samma som mig - köttfondue - man behöver nämligen va två som köper den för att få äta ;)

Sååå jäkla gott var det!!! Kan inte klaga på något. Allt va gott från brödet till pommesen, från köttet till alla såser och såklart även vinet. Mumma!!!

Vi satt och prata massor och det var supertrevligt verkligen! Efter maten tog vi en promenad ner till Avalon för en Malibu mojito eftersom jag pratat gott om den sen i somras och som tur var va det inte förgäves - även den uppskattades.

Allt som allt, en otroligt trevlig kväll med mysigt sällskap och underbar mat! Bitter rekommenderas verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0