My sunday

Idag har jag varit sjukt effektiv från början till slut. Och om det är nått jag verkligen är nu så är det just slut!

Började dagen med en jävla migrän, men det fick inte stoppa mig. Iväg på lite ärenden och sedan gjorde vi bodypump. Fy faaasen!!!

Efter det bar det hemåt, gjorde ost och bacon muffins och sedan åt jag lite mat.

Sedan kom syster och vi prata massor och planerade innan vi gick ner till mamma och pappa och berättade vad hon ska få i present. Mysig familjestund.

Nu ska jag sova så jag orkar med kommande vecka. Inte lika fullbokad som vanligt men finns säkert saker att göra som kommer fylla mina dagar ;)

Natti natt allesammans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0