Projekt X

Ni vet det där projektet jag pratat om - nu kan jag äntligen avslöja vad jag hållet på med!

För två veckor sedan fick jag och min syster den briljanta idén att anordna en överraskningsfest för vår mamma. Hon var så dålig förra året när hon fyllde 50 så hon kunde inte firas och nu när hon åter igen har födelsedag bestämde vi oss för att fira den i år.

Så... Två veckor och en jäkla massa att göra. Men det går, det lovar jag ;) Inbjudningar skapades och skickades ut, lokal hyrdes, dekorationer och dricka och mat och tårta köptes in. Eller all mat och tårtan gjorde vi ju själva, men ingredienserna. Temat på festen; svart och guld.

Vi har ägnat varje dag den sista veckan åt allt detta och igår ägnade vi 9 timmar åt att laga mat och duka och så. För att idag ägna ytterligare 6 timmar åt mat och tårta och annat smått.

Mycket stress och nervositet, lite sömn och annat liv än detta. Men extremt roligt har det varit och det var värt allt idag under festen! Otroligt lyckad och mycket glädje! Jag älskar min familj och släkt över allt annat! Och det är en glad och lycklig, men otroligt trött tjej som säger godnatt nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0