Tavellist

Letade länge efter en vit tavellist i rätt längd och djup. Rätt djup va lättare sagt än gjort medan längden va hur enkel som helst att hitta.

Så när jag hittade rätt djup i vitt och svart så fanns den självklart i alla längder förutom den jag ville ha - eller rättelse - den fanns även i längden men endast i svart och tillverkades inte ens i vitt.

Irritation uppstod och jag gav upp. Köpte den svarta och vit färg och har nu kämpat med att få den i rätt blankhet för att matcha mitt högblanka kök. Och jag lyckades.

Så i helgen var pappa hemma hos mig och hjälpte mig sätta upp den och det blev superbra. Satte lite saker på hyllan men det kommer nog ändras när jag vet exakt vad jag vill ha...

Nöjd tjej i vilket fall! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0