Fotdetox

I maj förra året fick mamma en fotdetox av mig och min syster i morsdagspresent. Vi har inte riktigt fått ihop en gemensam tid och väntetiden var lång. Men idag var vi där...

Man satte ner fötterna i ett saltbad med lite maskiner i vattnet och på kroppen, där satt man och så börjades vattnet färgas i olika färger osv beroende på vilken del som detoxades. Tydligen var det mest gifter i mina njurar.

Efter detta fick man en zonterapibehandling på fötter och där hade jag mest ont på ställena med punkter för binjurar och lungor.

Ja, bara för mig att bli duktigare på att dricka vatten och göra mera yoga. Mål 2013 :)

Det var intressant iaf och rekommenderas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0