Full rulle...

Idag har det varit fullt upp...

Började dagen halv nio med frukost för att sedan dra på mig gymkläder och drog till gymmet 1-1,5 timmar.

Spelade på hästarna som senare gick åt skogen.

Men under tiden de sprang var jag och syrran barnvakter åt småkidsen och vi mös järnet! När moster och hennes man kom och hämta dem hade de med två familjepizzor som vi avnjöt ihop. Sjukt gott!

Efter de åkt drog vi och storhandlade, kyl och frys fylldes på och nu ska man klara sig ett tag. Har varit superduktig och lagat mat och så varje dag nästan denna månaden och ska försöka fortsätta så här :)

Väl hemma packades allt upp innan jag gick hem till syrran för att få nya nails. Eftersom det är lördag men ingen av oss ville ha vin drack vi vår cola light ur vinglas för att iaf få känslan ;) Naglarna blev som vanligt superfina!

Under tiden vi gjorde dessa planerade vi även vad vi ska ge vår kära mamma i födelsedagspresent - kommer bli så himla bra! =D

Nu ska jag bädda ner mig. Klockan ringer återigen halv nio imorgon för en tur till gymmet innan nästa fullspäckade dag tar fart ;)

Natti natt sweethearts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0