London dag 1

Först checkade vi in på hotellen, ja hotellen ;) De fyra andra tjejerna bor på ett hotell och jag på ett annat - av anledningen att de bokade för månader sen och jag bestämde mig för att fly livet för två veckor sedan. Men mitt ligger jättenära deras, man ser det tom från mitt rum :)

Efter incheckningen har vi gått en jäkla massa... Affärer affärer och affärer - är det en tjejresa så är det ;)

Middagen blev på Wagamama - mumma!!! Efter middagen blev det en tur till Londons motsvarighet av Ica Focus och jag gjorde min första shopping för idag :p
Lycklig tjej hittade två nya Lindt bl.a!

Nu ska jag dricka en gottig sak jag kom över, läsa ett kapitel eller två i min bok och sen sova. För imorgon väntar en ny dag med spännande saker, och självklart - shopping!

Natti alla goa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0