London dag 2

Morgonen började med frukost på en silverbricka... ;)

Efter detta bar det av till Westfield, ett stort shoppingcenter där jag fick köpt en hel del faktiskt. Ett linne, tre klänningar och en jacka. Jo, en mascara, ett läppstift, ansiktsspray och värmeskydd till håret också :)

Syrran köpte ett par gummistövlar som var för stora, de var superfina. Tanken va att hon skulle ha dubbla strumpor och en sula i. Men efter lite mer shopping kom hon på att hon redan hade dubbla strumpor och det aldrig skulle funka med bara en sula till. Så vi försökte lämna tillbaka - i två affärer - men man fick endast byta till annan vara eller tillgodokvitto. Så jag kom på den briljanta idén att få någon att handla för hennes tillgodokvitto och de skulle ge henne kontanter. Idén möttes av skratt men testades tillslut på ett par svenska stackars unga tjejer och de nappa. Syrran va överlycklig medan tjejerna var livrädda haha... Slutet gott, allt gott!

Linda fick köpt sin tredje Michael Kors väska ;) och jag spanade in vakten i affären - enda snygga engelska killen på två dagar. Insane!

Efter all shopping va vi trötta - jag och syrran va aströtta och stod och garvade som fan i tunnelbanan medan Linda mest låtsades inte känna oss. Förstår inte varför ;)

Middagen blev på en indisk restaurang och efter det hamnade vi på en riktig engelsk pub där vi drack lite öl och satt och tjöta en stund.

Nu blir det sova, imorgon är det mera - trumvirvel - shopping! :p
Sweet dreams alla söta!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0