London dag 3

Kass sömn i natt så var lagom pigg på morgonen, början på en förkylning på det... Men ingen idé att klaga, jag är i London och massa roligt väntade, så var bara upp och hoppa! Shopping och turista stod på schemat.

Men först frukost - tre av tjejerna ville till samma ställe som igår så jag och syster passade på att ha systermys på Starbucks.

Efter frukost möttes vi alla för shopping. Primark och Forever21 var planen. Men Primark tog så lång tid så vi fick ändra planeringen lite. Va dock bara jag och syrran som va sugna på det så vi begav oss iväg på egen hand :) Turista var planen - vi såg Big Ben, London eye, Buckingham palace och Picadelly. Turist javisst! ;)

Vi promenerade en hel del och såg bla en enorm pelikan, orädda ekorrar och duvor som satt på folk. Tog en mysig lunch och jag lyckades förstöra byxorna jag köpt bara några timmar tidigare - typiskt klantiga mig! Efter detta blev det planerade Forever21 och även en sväng till Victorias Secret och lite andra små butiker.

Jag gick bananas med shoppingen idag - orka inte ens lägga allt snyggt för att fota för det får ändå inte plats på kortet :p
I vart fall köpte jag nog allt man kan tänka sig; jacka, skor, underkläder, bikini, tröjor, byxor, klänningar och accessoarer. Hoppas jag klarar packa smart så jag inte har övervikt hem :/

Middagen blev på Subway - klockan var mycket, våra fötter tog nästan livet av oss och det låg närmast haha... Efter middagen gick vi till hotellet och planerade morgondagen med de andra tjejerna.

Nu ska jag sova, svintrött! Förhoppningsvis lite bättre sömn i natt också. Imorgon är sista dagen och vi åker hem på eftermiddagen/kvällen. Innan dess skall vi dock hinna förbi en marknad :)

Natti natt...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0