This night!

Har sovit skit i natt!
 
Började med att jag vakna efter en timmes sömn, utvildad och tänkte "Åh va gott att vakna innan klockan ringde" och kollade på klockan, sovit en timme. Hade fem timmar kvar att sova... jaja bara tvinga sig själv att somna om.
 
När klockan sen ringde var jag självklart svintrött så snoozade och drömde en HEMSK mardröm under en halvtimme. Vaknade med ont i magen och tårar i ögonen och sådär vimsig man kan vara när man vaknar ur en dröm att man inte vet om den är sann eller inte.
 
Har aldrig sett ansikten i mina drömmar förens för sisådär en månad sen och nu ser jag dem titt som tätt, skitläskigt! Och i natt såg jag det till och med under mardrömmen. Ne usch, ska försöka skaka av mig detta med en kopp kaffe och påbörja dagen... som tur är består av en hel del to-do's och roliga saker.
 
Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0