What a day!

Sikken dag, troligen övertrött av någon anledning för det var kaos på jobbet. Kunde inte sluta skratta och skratta åt allt. Insane men otroligt roligt :)

Åkte hem, slängde in några maskiner i tvättstugan, upp och stekte köttfärs nu under tiden de tvättar. Skall strax ner och hänga upp allt innan det är dags att åka till träningen. Tisdag = coreball.

Har migrän men hoppas orka ändå. Ska ta mig en treo, jag vet - inte bra, men måste försöka allt. Vill verkligen träna.

Sen efter träningen skall jag handla lite och så hem och beroende på klockan kanske jag gör matpaj av köttfärsen idag, annars får det bli imorgon :)

Fritidsproblem? Nope! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0