Crazy weekend

I know I know, kass - igen! Sorry!

Det har varit en crazy fun weekend asså! Vi börjar med fredagen...

Jobbet hade hyrt spelhuset på Lisberg, en årlig sak de gör för alla anställda. Så i fyra timmar spelar man som fasen. Nästan så man har träningsvärk dagen efter haha...

Lördagen...

Började morgonen med en kaffe och klippning tillsammans med syster hos underbaraste frisören. Var och klippte mig för ett år sen hos en sjukt kass person och sedan dess har jag mått dåligt över tanken på att klippa mig. Men... Så i december släpa syrran med mig till denna person och sedan dess är jag fast!

Efter det bar det hem för en kebabtallrik och göra sig iordning för kvällens roligheter. Strax därpå kom ett gäng hem till mig och vi skålade i lite bubbel innan vi satte oss på bussen till stan.

Mötte upp 14 av mina hjärtan som va där för att fira min up coming birthday! Vi drack och åt gott och det blev självklart lite för mycket så jag låg hela söndagen bakis. Men så värt det efter den underbara kvällen. Tack alla som kom. Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0