Skärpning hos mig!

Jag är kass numera på att skriva känner jag. Skärpning på mig!

Men vart tar dagarna vägen?
Jobbar och tränar är det jag känner att jag gör...

Idag efter jobbet åkte jag till gymmet, en timme yoga stod på schemat - hemskt med tanke på vilken träningsvärk jag hade innan. Efter det gick jag i raskt tempo på löpbandet i 40 min. Duktiga mig :)

På vägen hem tankade jag och handla lite så jag kan äta nått i alla fall. Har helt tappat det här med att laga mat tyvärr. Skärpning på det med!

Onsdag idag = spadusch och Grey's. Lyxdagen! :) Idag blev det ett glas rött och en bit lakritschoklad, känns bra att inte vilja ha mer än så :)

Nu ska jag lägga mig innan jag däckar av stående. Sov gott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0