Virrig vecka

Vart har veckan tagit vägen? Virrig som tusan iaf...

Igår va jag helt säker på att det va torsdag och hela tiden låg mina tankar en timme efter klockan, tur jag hann i tid till mitt yoga pass iaf. Men det va ju också enda jag hann utan toner på telefonen.

Idag var jag helt säker på fredag, fatta vilken fail när man runt lunch inser att det inte alls är 3-4 timmar kvar att jobba utan 11-12 innan helg :/
Bara att bita ihop...

Varit och handlat och lite så efter jobbet. Hämta mitt nya pass med. Sitter i soffan och har seriösa funderingar på att sova faktiskt. Inte likt mig vid denna tiden men kanske inte hade skadat :/

Nä får nog bli så, hörs mer imorgon!
Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0