Blir man någonsin nöjd!? :p

Jo just det har ju glömt... Julafton imorgon som sagt, kommer ni ihåg det där inlägget om att jag tycker julen är jobbig varje år eftersom jag firar jul till max och älsklingen inte alls!?

Annars finns det här  ;)


I vart fall så har jag varit inställd på att fira på varsitt håll detta året och har till och med tyckt det skulle bli mysigt, bara familjen och sen kommer respektive på kvällen.


Men så igår när älsklingen ringde sin mamma och sa att vi kommer vid tolv imorgon så sa han efter han lagt på "och så följer jag med dig hem till dina föräldrar sen", "Va? Varför? undrade ju jag"
Då hade hans mamma sagt att han inte behöver följa med för deras skull och de kan komma på en fika dagen efter istället. Jätte trevligt och jag blev jätte glad men samtidigt fanns där en gnutta besvikelse och en gnutta skuldkänslor :(

Inte för att jag inte vill fira jul med honom för det vill jag verkligen, men nu var jag ju helt inställd på en familjejul - men men... samtidigt, han är ju en del av familjen =D

Ska bara bli av med skuldkänslorna, kommer icke lyckas, men men... får göra fikan på torsdag extra trevlig bara J


Nu slutar jag strax, ska iväg och köpa älsklingens sista julklapp (hoppas den finns kvar) och sen hem för en dusch innan alla kommer.

JULLEDIGT!!! =D
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0