Många nya läsare =D

Jag tycker det är så himla roligt att det är så många nya läsare och att ni bara ökar hela tiden =)
Så jag tänkte att jag får vara lite trevlig och göra en nypresentation av mig själv.

På denna länk kan ni läsa mitt allra första inlägg och också en presentation av mig själv

Dags för en uppdatering då =)
Behöver inte skriva detta i presentationen men jag jobbar för att resa, älskar verkligen allt som har med resor att göra... upplevelserna man får... personerna och kulturerna man möter... minnena som stannar resten av livet och allt annat. Ja jag älskar verkligen ALLT som har med resor att göra! =D

Namn: Therese
Ålder: 24, fyller år den 2 april (remember that) och då 25. Massa presenter tack =D
Detta önskar jag mig då: Resa till Irland! =D Någon? haha...
Bor: Göteborg
Kärleksliv: Sambo och lycklig
Bör göra mer: Träna, fortfarande :p
Bör göra mindre: Äta så mycket gottigt
Gjort i år som jag haft på min drömlista: Båtluffat i Grekland, beställt resa till New York
Nästa resmål: New York på nyårsafton

Bil: Volvo S40 2,0T
Favoritserie på TV: Grey's Anatomy såklart!
Favoritmat: Kinamat (för tillfället)
Favoritdag: Fredag/Lördag, svårt där...
Favoritfärg: Vitt är snyggt men eftersom det inte räknas som färg så vettefan :p
Favoritblomma: Solrosor och orkidéer
Mat jag inte riktigt gillar: Tacos (I know Iäm crazy)
Sport? Jadå fotboll och hockey funkar, Manchester United is my team =)
Morgonmänniska/nattuggla: Utan tvekan en nattuggla
Faller för hos killar: Händer och ögon
Om jag fick dejta en kändis: Chad Michael Murray är jag fortfarande svag för *mmmm*
Om jag fick vara en kändis: Eva Longoria, supersnygg brutta

Något ni undrar? =)
Fråga på så svarar jag i ett nytt inlägg!
With love...

 Drömkillen Chad Michael Murray
Om jag inte vore jag ville jag vara denna kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0