Madeleine McCann



I söndags var det två år sedan Madeleine McCann försvann i Portugal,
två år och inte ett spår. Underligt...
Och fortfarande är jag lika intresserad av detta fall, jag skrev ju om det i bloggen i augusti förra året, men jag måste skriva igen. Jag kan inte för allt i världen förstå vad som har hänt, hur ett fall kan vara så invecklat, så utan rena bevis och hur en hel värld kan engagera sig utan ett endaste litet tecken...

Satt och google lite olika saker ang henne igår kväll och det blir bara mer och mer otydligt, riktigt läskigt hur en person bara kan försvinna...
Jag personligen tror inte att hennes föräldrar mördade henne.
Men samtidigt; är hon kidnappad så borde någon ha sett henne.
Vad tror ni?

Kolla på denna film och lyssna på orden i låten.
Man kan inte annat än känna sig illa till mods och känna smärtan...



 Hoppas hon hittas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0